Pityriasis rosea

Igårkväll så var jag med Felicia och vi var med Joel Tim Gustaf och Dennis. Vi var hemma hos Gustaf och umgicks. Vi cyklade hem halv tolv och jag och Felicia gick och la oss och pratade. Idag har jag varit hos läkaren för andra gången på en vecka. Det visade sig nu att mina prickar, elelr utslag eller vad man ska kalla det, var en väldigt vanlig hudsjukdom som hette "Pityriasis rosea" som är självläkande. Det tar 6 veckor för de att läka. Det kliar som bara den men jag har fått en salva som stoppar klådan som tur är, men eftersom att jag har haft det här i två veckor så är det bara fyra veckor kvar ungefär. En sak till, om man fått den en gång i livet, så kommer de aldrig tillbaka.



Här har ni en bild på det, det ser inte så fräscht ut, men det är så det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0