Skolan


Camilla på NO;n igår. Visst är hon vacker. Haha!

Jag och Camilla också på NO;n igår, ännu sexigare.

Och sist men inte minst, lille Coride på NO;n

Cordie och jag i skolan idag.


Den här veckan har varit väldigt skön. Vi har slutat tidigt varje dag förutom i måndags då vi sltuade halv fyra. Både igår och idag har vi slutat efter lunch, så jäkla skönt. Våra lärare var borta idag så därför fick vi sluta tidigt. Jaja, nog om skolan, idag har jag skurat mitt golv faktiskt, duktig som jag är och dammsugit. Mamma har bett mig göra det i flera veckors tid nu, så idag när jag kom hem så tog jag mig tid till att göra det, jag måste säga att det blev stor skillnad på mitt skitiga golv, så nu är det rent och fräscht igen! Ikväll kanske jag ska sussa hos Flippan, men det får jag se.

Tänkte börja blogga igen, på riktigt!

Trevlig kväll allesammans
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: camilla den lilla

herre min skapare! otroligt härliga bilder foppa(y) mycket vackra:D hahaha

2008-08-28 @ 19:26:34
URL: http://camillaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0