Sommaren 08 i kort sammanfattning

Gjorde du något i sommar som du aldrig har gjort förr?

Provat på massa nya saker, som alla göra.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov för det.

Vilka länder besökte du?
Turkey, as usual!

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Eftersom jag inte har åldern inne än för att åka utomlands själv så sprack det, men Göteborg, Gotland eller Öland vore kul att åka till.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej!

Bästa köpet?
Min älskade väska!

Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen, I guess? Och kläder såklart, juste, GODIS!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Turkiet och mina vänner speciellt. Men solen får vi inte glömma, den har varit underbar i sommar.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Mariah Carey Feat. Jay Z - Bye bye
Leona Lewis - Yesterday
Jordin Sparks - Tatoo

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare, för den här sommarn har varit helt underbar!

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag kommer inte på något just nu..

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ingenting.

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos mormor och morfar på dagen, sen på kvällen hemma med mina vänner, ganska tråkig midsommar fakitkst..

Blev du kär i sommar?
Det har jag varit ett bra tag, om inte ett och ett halvt år?

Bästa boken du läste i sommar?
Ingen alls, jag läser inte.

Något du önskade och fick?
TURKIET!

Något du önskade dig men inte fick?
Inget.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Firade början på sommarlovet på fest hos Johanna.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Hmm.. Jag vet faktiskt inte, min egen stil?

Vad fick dig att må bra?
Då det var soligt, mina vänner och min älskade pojkvän såklart.

Vem saknade du?
Ingen, alla älskade underbara vänner var hemma.

Sommarens besvikelse?
Att sommaren gick alldeles för snabbt!

Sommarens bästa:

Det finns så mycket som var bra, det är för mycket för att skriva ner här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0