Step Up 2 the streets

Hejsan allihopa.

Igårkväll så hade vi gäster hemma. Tim Angelica mormor och morfar var här på middag. Vi åt jätte gott och desserten ska vi inte tala om hur god den var. Det var någon italiensk tårta som mamma tagit hem från jobbet. Grymt god var den! Runt åtta tiden så skjutsade Adam mig till Gustaf. Gud så det regade igår också, det var knappt så att man kunde gå ut, vi fick springa till bilen. Hursomhelst så skulle jag sova hos Gustaf för att han skulle åka bort idag och vara borta i en vecka. Så vi tittade på Step Up och Step Up 2 the streets. De var grymt bra filmer. Jag har faktiskt aldrig sett Step Up förut, så det var kul. Jag åt en köttbullemacka till, haha. Vi gick och la oss skapligt eftersom att vi skulle upp kl. 9.30.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0