Page igen?

Idag slutade vi 12.00 igen. Det har jag gjort hela den här veckan förutom i måndags då jag sltuade halv fyra, imorgon blir det också en kort dag, jag börjar 08.50 och slutar 12.10. Så jäkla skönt!

I alla fall, idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har sovit i ungefär tre timmar, hehe. Hoppas jag kan sova ikväll bara, men det går alltid bra för min del eftersom jag alltid är trött. Det är ändå ganska skönt att jag kan somna så lätt, även fast jag sovit i tre timmar på dagen. Vad babblar jag om? Jo, jag börjar bli sjuk, jag är täppt i näsan, nyser 24/7 har hosta och just nu så känner jag mig faktiskt väldigt dålig. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, för jag hatar verkligen att vara sjuk, speciellt nu när skola börjat, jag kan ju bara inte missa något!

Ikväll klockan halv nio så ska jag klippa mig hos Angelica, frågan är bara den om jag ska klippa topparna eller klippa det kortare som det var förut? Det får vi se efteråt.




*Jag nu* Jag innan jag klippte kort, i vintras* Jag precis när jag klippt kort*

Ps. Tänk på att när jag precis klippte page, så klippte jag så att det lutade, men det har jag klippt bort för ett tag sen, så på sista bilden så är det längre där fram än där bak.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska va kort och luta haha :D din första frille;)

2008-08-29 @ 15:03:17
URL: http://marinalem.blogg.se/
Postat av: Julia Tennorth

Du slutar tolv varje dag men har ändå inte tid med mig? Och man har inte mycket att göra i skolan efter en vecka.

2008-08-30 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0