Dan före dopparedan.

Min dag har tilbringats på stan tillsammans med Julia. Jag skulle nämligen köpa julklapp till Jullan och det gick på två röda sen åkte vi hem igen tillsammans med hennes mor. Julia kom ner också för hon trodde att vi skulle gå på stan med henne, men direkt när hon kommit dit så var vi klara så hon åkte med oss hem, haha stackarn. Hoppas hon blir nöjd.

Tänk att imorgon är det julafton.. Det känns verkligen inte som det. Det är helt sjukt. Det var nyss julafton tycker jag, men det var liksom ett år sen. Helt knäppt alltså. Juste, jag och Jullan har bytt julklappar idag också, men den får inte öppnas förrän på julafton såklart. Undrar vad det kan vara...

Jaja, imorgon blir det väl ett litet inlägg sådär på morgonen.
Nu ska jag fortsätta att dricka min julmust sen ska jag sussa.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0