Första lovdagen.

Idag har jag bara myst med Julia och Julia hela dagen. Första riktiga lovdagen.... Känns bra faktiskt, riktigt skönt att ha fått sovit ut idag. Jag sov till tjugo över tolv. Det behövdes verkligen. Anyway.. Jag har precis tagit mig en dusch och nu ska jag nog gå och lägga mig för jag måste ställa klockan imorgon, ska upp tidigt. Runt halv tio ungefär. Jag ska nämligen till stan med Julia och köpa present till Julia, haha. Alltså till Jullan ska jag köpa present. Fråga mig inte vad jag ska köpa, men jag hittar väl på något. Jag som är så dålig på att komma på bra presenter... Vi får se vad jag kommer hem med. Nu blir det i allafall godnatt.


Jag och Jullan i lördags på bussen påväg hem.

Byebye!

En dag kvar till julafton nästan...

Kommentarer
Postat av: Julia

I love you life

2008-12-23 @ 00:03:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0