Julpyssel.

Idag har det varit en riktigt skön dag. Vi började skolan med tjugo minuters sovmogon, haha, till halv nio alltså. Vi har haft pysseldag idag och det jag hann göra var ett julkort och ett grymt fult ljus som jag inte äns tog med mig hem. Resten av dagen tränade jag inför mordondagen, med mina repliker och så. Jag känner inte att jag är så nervös just nu, men jag lär ju vara det imorgon, kommer säkert inte kunna sova inatt. Nu över till något annat. Julia har varit hos mig idag och vi hade lika kul som vanligt. Och snart kommer Jullan och ska sussa här eftersom hon ska med och titta imorgon. Det ska bli jätte mysigt.


Här är en bild på mitt snygga julkort. Faktiskt rätt nöjd.

Klockan ett så åkte jag Anton och Julia ner itll Lillhaga också för att titta på deras julspex. Jag måste säga att jag hade förväntat mig mycket bättre, men men, det var faktiskt bra.

Aja, nu ska jag kila. Ska fortsätta att lyssna på världens bästa låt med Neyo-Mad och sen förbereda inför imorgon.

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0