Long time no see.

Som sagt, rubriken stämmer ganska så bra. Slutade skolan i fredags och jag och Julia var värdpar på avslutningen. Tänk att jag har pratat inför hela skolan... Ett stort framsteg för mig som hatar att prata inför folk. Men det gick iallafall jätte bra och efter det så samlades vi i klassrummet och fick betygen. Jag är nöjd faktiskt. Som tur är har jag en till termin på mig att höja mig, men just nu så är jag mycket nöjd.

Igår gjorde jag slingor hos Angelica på stan. Jullan följde med mig som sällis, hon är bäst. På stan var även Robin Anna Alice och Kevin från Idol. Jag tror jag smälte bort när jag såg Robin. Han är det snyggaste jag vet. När vi kom hem så gick vi direkt till familjen Tennorth, jag mamma och pappa var bjudna på middag där. Efter maten så gick jag och Julia hem till mig och sen skjutsade Elin oss till Mange som hade fest eftersom han fyller år idag, ett stort grattis till honom! Det var en sjukt rolig kväll igår i allafall, den blev riktigt lyckad. Vi var nere på Statiol och köpte korv och sen gick vi hem till Sebbe en snabbis. Jag Julia och Julia gick hem i regnet runt halv ett. Tack för en kul kväll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0