Mupplinje.


Idag har jag inte varit i skolan. Jag har faktiskt varit och besökt Europaskolan. Jag blev lite besviken trots allt... Eller inte på skolan, utan på linjen jag haade tänkt gå, nu blev allt bara ännu jobbigare och jag vet inte alls vart jag vill gå. Funderar nog på företag istället, det verkar mycket bättre, europalinjen var bara en mupplinje... haha. Inget illa menat men det är min åsikt. Skolan över lag ligger ju jätte fint och så men just den linjen jag var ute efter var inget för mig. Jag kom i allafall hem tjugo i tolv, då tittade jag på Sex and the city och sen somnade jag runt kvart i två och vaknade fakitskt halv sex, så jag har sovit i fyra timmar.... HAHA! Det värsta är att jag kommer kunna sova ikväll, jag är ändå lika trött....

Nu ska jag börja på min SISTA NO uppsats om oljekatastrofer... jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0