Robin och jag.

Alltså jag och Robin Bengtsson är typ själsfrender eller något, det är helt sjukt. Vi är så jävla lika. Alltså inte lika så utan vi tycker om precis samma saker. Jag har läst att hans favoritprogram är Prison Break vilket är mitt också, Hans favoritartist är Gavin DeGraw vilket är en av mina också, han fyller år april vilket jag också gör, och så läser han Samhälle Eurpopaekonomi på gymnasiet, och det är ju nämliegn så att jag också ska gå den linjen, hur sjukt är inte det? Snacka om att vi har samma intressen, det är helt sjukt och jag älskar Robin han är så jävla äckligt snyggg!!!!!!!!!!!! Han skulle inte sitta fel just nu inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså...ni kanske är släkt?

2008-12-15 @ 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0