Sista Luciatåget på Turingeskolan.

Idag firade vi Lucia på min skola i förtid, haha. Nej men vi hade vårat Luciatåg idag. Det blev riktigt bra och jag var faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Det var jätte roligt och grymt mysigt. Sista Luciatåget på Turingeskolan... Det är så hemskt, jag älskar min skola! Den är bäst. Mina underbara vänner var där och tittade också. Erika var så otroligt vacker som Lucia och du var jätte duktig. Efter Lucia så fick vi lussebulle och pepparkaka och dagen var förövrigt ganska lugn skön. Magnus är tillbaka igen vilket är jätte bra, det har varit så tomt i skolan utan honom, hehe.


Luciatåget.

Stjärngossen Ryd, första tärnan Johanna, Lucian Erika och andra tärnan jag.

Lucia.


Jag och Johanna.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut som det alltid brukar, supermysigt! :D Fina var ni dessutom!

2008-12-13 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0