Sista skoldagen.

Sista skoldagen avklarad då. Känns mycket skönt, fast ändå ganska tråkigt. Jag mena, det är ju sista höstterminen på Turingeskolan någonsin. Vilket känns tråkigt, men att få jullov känns jävligt bra. Fyfan vad skönt det ska bli. Idag efter skolan följde Julia med mig hem och vi gjorde klart vårat "tal" eftersom vi ska vara värdpar på avslutningen. Jag kommer dö av nervösitet, men jag hoppas att det går bra. Vi har en liten överraskning sen som ingen vet, det kommer bli grymt!

Nu har jag äntligen hittat min nyårsklänning.  Jag ska ha mina nya skor från DinSko och sen en mörkgrön tubklänning i satin material. Hoppas det blir snyggt.

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

haha jag också, det kommer äga!! :D

Det blir säkert jätte fint gumman.

2008-12-17 @ 19:03:06
Postat av: felicia

Det låter seeeexigt!

2008-12-17 @ 21:20:34
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0