Muppar number one.

Idag var skolan lika rolig som vanligt. Fick veta att jag fick MVG på mina NO uppsatser och att jag höjt mig i Biologi till VG vilket gjorde mig jävligt glad! Adam och Basse körde en egen dansshow idag på NO:n också, fyfan vad jag och Camilla skrattade. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, haha. Fyfan vad kul det var. Min klass i ett nötskal alltså.. Ni är ändå bäst. Jag och Julia bestämde även att vi ska vara konfrensiéer på julavslutningen, fråga mig inte hur det där ordet stavas, haha. Vilket betyder att vi ska vara värdpar i allafall. Så idag slutade vi tolv eftersom vi inte hade musik men vi stannade kvar med Emma (musiklärare) och skrev ner vad vi ska säga på fredag. Det kommer bli den sista julavslutningen på Turingeskolan. Hemskt.


Min humor! HAHA

Kommentarer
Postat av: camilla den lilla

haha. RONNA BOYZ!

2008-12-19 @ 22:03:40
URL: http://camillaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0