Snart är jag gammal liksom?

Det är redan december, tänk snart är det sommar igen och jag och Julia ska till Turkiet. Det är långt dit egentligen, men det kommer gå så jävla fort. Det är liksom redan julafton snart om 19 dagar och snart nyårsafton som det nyss var känns det som. Tiden bara rinner iväg... Snart slutar jag nian och börjar på gymnasiet. Snart är jag gammal. :O Nu orkar jag inte tänka mer på tiden, ibland vill man bara stanna den.

Jag älskar skolan, Turingeskolan och 9e. Jag mår altid bra när jag är i skolan, mina klasskamrater gör mina dagar till dem bästa. Jag älskar er. Idag fick vi reda på vem som blev Lucia första och andra tärna och Stjärngosse. Lucia blev Erika, Johanna blev första tärna och JAG blev andra tärna, ritkigt glad över det faktiskt. Ryd blev Stjärngosse. Det kommer blir ett vackert Luciatåg iår, det är jag säker på.




Bilder från förra skolveckan och den här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man borde kanske komma och kolla? :)

2008-12-07 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0