Tröttmössa.

Gud så trött jag är just nu.. Ska faktiskt gå och lägga mig alldeles stax eftersom jag ska upp tidigt imorgon, närmare bestämt halv nio och det är jävligt tidigt för min del. Jag och min bästa vän ska till Stockholm och shoppa gärnet, fyfan vad skönt och kul det ska bli. Har verkligen sett framemot det hela veckan. Hoppas det finns mycket på rean och hoppas jag hittar något överhuvudtaget.

Ska gå till badrummet nu och tvätta bort sminnket och sen ska jag krypa ner under mitt otroligt sköna täcke, eller täcken kanske man ska säga.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du måste lägga in det du hittade (:

2008-12-30 @ 11:50:42
URL: http://juliaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0