Världens bästa julafton.

Jag kan bara säga att det här har varit världens bästa julafton. Jag har fått precis allt jag önskat mig och lite till. Ibland får man helt oväntade saker som jag fick idag, som till exempel min älskade laptop som jag inte hade någon aning om att jag skulle få, jag hade liksom inte önskat mig en dator sådär. Gud vad glad jag blev när jag såg att det var en dator, jag blev helt chockad. Tack så jätte mycket världens bästa mor och far, ni är guld värda!

Nu sitter jag i min säng med min nya dator och tittar på Sex and the city. Skriver mer imorgon tänkte jag, lägger in bilder och så då, så ni får se på världens snyggaste dator.

Hopaps ni haft en underbar julafton för det har jag haft och imorogn ska världens bästa vän sova här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0