En ny skolvecka har börjat

Nu har en ny skolavecka börjat och det är lika jobbigt varje gång. som tur är så går vi bara den här veckan och nästa vecka till, sen har vi Sportlov! och det ska bli så grymt skönt, att bara få vila ut sig och sovaaaa! gud så skönt. jag längtar verkligen. det här lovet ska bli bäst enligt mig.
Det är så mycket i skolan nu. jag har två prov den här veckan och ett nästa vecka. jag orkar inte!
image894
Idag efter skolan har jag lekt med Felicia och vi har inte gjort så mycket. hon har pluggat och och jag har ätit. vi var och hälsade på Julia också. den stackarn som är sjuk, hon har haft feber i 6 dagar nu. jag tycker synd om dig .hoppas du blir bättre sötnos.

Bye


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag längtar också till lovet, det ska bli så skönt! :D
Kramar :)

2008-02-11 @ 18:16:42
URL: http://Http://Gribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0