Jag är gladare än någonsin!

Inatt sov Felicia hos mig och det var mycket trevligt. Igårkväll så var vi med Julia och Erika och vi var bara hemma hos mig och tog det lugnt och pratade bara. det var skönt faktiskt.

Mamma kom in och väckte oss kvart i elva och då tittade vi klart på filmen vi började titta på igårkväll sen gick vi ner och åt frukost. efteråt så fixade jag mig och sen åkte jag och mamma till stan för att operera min tå. när vi väl va där så sa läkaren att det inte behövdes operera. åh gudars vad glad jag blev. jag har varit rädd nervös och ledsen hela veckan och det är så jävla skönt att slippa operera. jag är så grymt glad nu!

image880

Ikväll blir det party tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0