Riskakor

Idag är jag hemma från skolan för att jag är förkyld och har ont i halsen. men jag hoppas att det går över, för jag hatar att vara sjuk! snoret bara rinner på mig. det är jobbigt.

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt. bara oroa mig inför imorgon för imorgon vid den här tiden så ligger jag på en brits och opereras. usch vad jag inte vill! åh. jag hatar sprutor. Snart kommer mamma hem och hoppas hon har något gott med sig till mig. för jag är sugen på godis. jag har precis ätit riskakor med gräddfil och lök smak. gud så gott det är. juste en sak. jag har inte ont i min jävla tå längre sen jag ätit penselin. den har gjort så att tån har blivit bra och nu har jag tryckt på tån jätte hårt där det är inflamerat och det gör inte äns ont. aja, den måste iaf opereras!


image868image869

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0