Underbart!

ÅH!
Om det är någonting jag vill just nu, så är det at åka till Turkiet. bara om det var den 2 Juli. jag vill att det ska bli det nu! förra året när jag och Julia var i Turkiet tillsammans såhade vi så grymt jävla fucking roligt tillsammans och jag saknar det, jag vill åka dit NU!!
Jag börjar fan gråta när jag lyssnar på alla låtar och tittar på alla bilder och bara pratar om det. det finns inget mer underbart än att vara där man älskar med den man älskar, med sin bästa vän!

FYFAN VAD UNDERBART DET ÄR!

TURKIET 2008 KOMMER BLI GRYMT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Jag älskar dig! Du är bäst.

Det är sjukt hur kul vi hade, ingen fattar! Fatta det här året då. Åh, helt jävla sjukt! :D

2008-02-09 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0