We love English

Igår så kom mina älskade One Tree Hill boxar. säsong 3 och 4. jag är klar med säsong 3 och började titta igår. ja, man kan ju säga att jag är ganska nörd. mina ögon lär ju bli fyrkantiga snart. haha. hursomhelst så har jag varit med Julia idag och vi har tittat på OTH, hon uppe i mitt rum och jag där nere eftersom att vi inte är på samma avsnitt. vi är så jävla roliga. nu ikväll har vi varit nere i centrum och handlat lite godis och precis tittat på Room Service och nu sitter hon och tittar själv på Grey's som jag vägrar att se på, hon har tvingat mig flera gånger men jag vägrar. snacka om att hon hatar img för det. haha. du är så söt Jullan.

One more thing, jag och Julia har pratat hela dagen om att vi verkligen vill bo i USA och vara amerikaner. åh vi vill kunna snacka all engelska som finns och att kunna prata all slang på engelska. thats our dream. we love English and we love the USA!




JAG ÄLSKAR ONE TREE HILL!!!



Kommentarer
Postat av: Julia

Yeah, that´s true, it´s our dream. Grey´s Anatomy was not that bad? Was it? Love you sis.

2008-02-28 @ 10:55:06
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Anonym

snart flyttar jag då kan jag lära dig lite slangish ;) hahahah

2008-02-29 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0