Laxlasange

Idag har jag varit i skolan som vanligt och alla tyckte att min frsyr var jätte fin. det var iallafall vad dom sa. haha. men jag är iallafall nöjd, riktigt nöjd. skolan var skön idag. jag gillar spanska.

Efter skolan följde jag med Julia hem och hon packade och vi pratade och så. jag åt middag där, världens godaste mat:O laxlasange, fyfan i helvete vad gott det var. det vill jag ha mer av. men det jag vill komma fram till är att Jullan ska åka till Lanzarote inatt con su familia, och jag vill också följa med. men jag kommer sakna dig grymt mycket även fast det bara är en vecka.
Siempre mi mejor amiga.

image832

Kommentarer
Postat av: tilda

Fin bild!

2008-01-24 @ 21:35:43
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0