Allsång


Allsång på skansen

Cornelia Jullan och Julia

Felisia och jag

Marina Cornelia och Jullan

Jag i den fina flätan som Johanna har gjort

Bergo-dalbanan som jag och Jullan åkte

Jag och Jullan

Jullan Julia Marina Felisia och Cornelia

Martin från BWO


Igår var vi på Allsång på skansen. Det var jätte mysigt. Vi satt på en filt och åt våran middag som bestod utav sallad, haha. Alla hade sallad. Vi orkade inte vara kvar på skansen för BWO var dom ända som var roliga och titta på så vi drog till Grönan. Där åkte alla ett varsitt åk. Jag och Jullan åkte bergo-dalbanan, den är så jäkla rolig,  och de andra åkte Pop-Expressen. Efter det så åkte vi hem. En jätte mysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0