Hemma...

Nu är jag tillbaka igen från en helt underbar resa. Jag saknar det så jävla mycket, det går inte att förklara. Jag vill tillbaks, så mycket som det bara går. Dom här två veckorna har varit helt perfekta. Jag önskar att jag fick stanna kvar i två veckor till. Jag älskar vekrligen Turkiet, det är helt sjukt underbart! Hotellet var jätte bra och det var lika bra som vanligt kan man säga. Vi solade och badade varje dag tills klockan fyra på dagarna. Det kunde inte bli bättre än så. Allt var så perfekt, folket i Turkiet är så himla bäst och trevliga. Ingen kan föreställa sig hur det är där nere. Jag skulle kunna gråta nu för att jag vill åka tillbaka så mycket. Hursomhelst så var det helt underbart i allafall, jag älskar Turkiet! Jag och Julia hade så himla kul, åh, jag saknar allt och jag älskar dig Jullan!!!


Turkiet är helt jävla underbart och jag älskar det landet!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG VILL TILLBAKA!!!!!!!!!! <3<3<3<3

2008-07-18 @ 00:08:04
Postat av: elin

haha trevliga, det kan man ju också säga ;P

2008-07-18 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0