Jag älskar er mina vänner!

Idag så har jag packat det sista städat rummet bäddat rent och så. Ni vet allt man gör innan man ska åka bort. Ni förstår inte hur jävla skönt det ska bli att åka bort i två hela veckor till världens underbaraste land. Fyfan vad jag längtar! Det är helt obegripligt. Nu ikväll så har jag och Jullan varit med alla våra bästa vänner och haft en hejdåkväll. Det var inte så kul eftersom att vi inte gjorde något, haha. Men vi satt vid Lillahaga som vanligt med alla coola moppar. Moppe tjejerna ni vet. ;)


Här är några av dem. Jag älskar er!

Ni är det bästa jag vet. Best friends!

Aja, det här blir mitt sista inlägg för mig tror jag på ett tag.
Ni får ha det så jätte bra här hemma så hörs vi när jag kommer hem om två veckor!

Jag kommer sakna er alla här hemma,
jag lovar att jag kommer tänka på er.

Bye
/Rebban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0