Jag hatar Sverige!

Jag och Julia är deprimerade. Vi hatar Sverige och vi vill bara åka tillbaks till vårat älskade Turkiet och Side!!!! Vad gör vi när vi är hemma liksom? Ingenting.... Det är svinkallt ute på kvällarna och jag börjar till och med bli sjuk. Det är det ingen stor risk för att man blir i Turkiet direkt, för där är det bara 30 grader varmare. Det är helt sjukt var jag längtar tillbaka. Jag har bara lust att sitta inne varje dag, titta på alla kort och bara gråta floder. Ni får tycka vad ni vill, men så är det bara. Det bästa som skulle kunna hända just nu är att få åka till Turkiet igen. Åhhh, JAG HATAR SVERIGE!!!!!!!

Nu ska jag och Julia till stan....Det var ju väldigt mycket roligare än att bara sitta hemma. Jävla Södertälje!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Men snälla Rebecca Forsberg....nu är du lite vresig tycker jag,se det från den ljusa sidan,inte långt kvar till nästa gång eller hur.Kramizzzzar

2008-07-21 @ 17:59:22
Postat av: Rebecca

Haha, Mia, jag vet att det är du! ;) Det blir nog ingen nästa gång skulle jag tro, det är det som är det värsta. kramizzaaar:D

2008-07-22 @ 10:05:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se/
Postat av: mamsilainen

Du får smörja Mamma lite,städa,diska och tvätta utan att hon har bett dej!!!Det funkar jag vet...

Kamilainen(finska)Emil har lärt mej.

2008-07-22 @ 15:13:36
Postat av: user

Åk till Turkiet och stanna där för alltid. Hitta där en turk och gift dig med honnom.

2009-01-18 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0