Jullan + Becca

Blogg är tårkigt men jag skriver ändå, för skojs skull.

Igår var jag och Jullan på kryssning, bara över dagen, det var jätte mysigt faktiskt. Det är alltid lika kul att vara med henne för hon är bäst! Vi var där med hennes föräldrar och Annelie och Görre, haha.  Hursomhelst så var det i allafall jätte mysigt, trevligt. Kul att ha någonting att göra för en gångsskull i lilla SVERGIE.

Idag har jag varit på hökmossen med Jullan och Felicia. Jag badade för hmm.... andra eller tredje gången i Sverige, fyfan vad kallt det var. Snacka om att jag fick en chock när jag hoppade i, jag trodde att jag skulle dö. Det var inget mot Turkiet direkt, haha. Lite varmare där va.

Jag längtar tillbaks till Turkiet så otroligt mycket. Jag vill åka dit i September, men helst just nu och bara vara där hela sommaren tills skolan börjar, det skulle vara helt underbart! Jag älskar Turkiet och jag saknar allt underbart folk där nere.

Ikväll ska jag vara med Jullan som vanligt, vi tröttnar aldrig på varandra, aldrig. Men det är så bästa vänner är!


Jag och bästis när vi skulle åka hem.. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Bästsen

söt du är gumman. jag tröttnar aldirg på dig heller, för du är min bästa vän och jag älskar dig mest!!

2008-07-25 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0