Det finns inget bättre än sommarlov!

Det var väldigt länge sen jag skrev. Det är på grund utav att jag inte har orkat, jag har haft så mycket annat för mig. Jag har ju sommarlov, då kan man ju inte sitta framför datorn varje dag.. På skolavslutningen så var det ett riktigt paartyy hos Johanna. Det var jäkligt roligt med mycket folk som man inte kände, så det var jätte kul. En lyckad kväll blev det! Alla andra dagar och kvällar nu på sommarlovet har jag grillat på Kebaben HAHA! med mina undebrara vänner. Vi har varit i stort sätt varje dag. Bara om det kunde bli lite bättre väder.

Nu är det i alla fall sommarlov och det är så jävla skönt! Idag sov jag till halv ett. Jag har redan vänt på dygnet totalt. Hehe... Idag ska jag och alla mina vänner vara hemma hos Marina äta pizza och titta på Sverige-Ryssland. HEJA SVERIGEE!!!

Nu är det bara 14 dagar, alltså två vecokr kvar till vi åker till Turkiet!!!!!!!!!!!!!!!

Tack för mig!




Det här kallas för Rebecca och Julia i ett nötskal! HAHA

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig mongo!

2008-06-18 @ 16:49:55
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0