Jag vill åka till Turkiet nu!

Finns det något bättre än att ha sommarlov? Svar nej! Det är så fruktansvärt härligt och skönt. Man kan sova hur länge man vill och vara uppe hur länge man vill, i tio veckor. Jag älskar det! Idag på dagen har jag varit med Jullan och vi har ätit pizza och nudlar och suttit i köket/vardagsrummet och tittat på när mamma har fixat. Vi har nämligen gjort om hemma, slagit ut väggen mellan köket och vardagsrummet till ett stort rum. Det är riktigt fint, förutom att den nya soffan och det nya bordet inte har kommit än. Jag ser fram emot när det är klart.



Idag är det bara 13 dagar kvar till Turkiet!
Jag vill åka nu, jag vill bort härifrån och bara njuta av solen och värmen med Jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0