Julia & Rebecca dag

Inatt sov jag hos Gustaf. Jag ställde min klocka på 11.00 så att jag inte skulle sova så länge. Jag åt en tunnbröd macka med smör på och sen tog jag en isglass innan jag gick hem. Påvägen hem hade jag såklart min älskade Ipod som jag absolut inte skulle kunna leva utan, jag bara älskar den! När jag hade kommit en bit så möter jag världens bästa Julia som har gått med sin hund Molly för att möta mig. Hur söt får man bli? Jag älskar dig soulmate! Vi gick hem till Julia och hämtade nudlar sen gick vi hem till mig och åt de. Det var hur gott som helst. Smarta som vi är så gjorde vi sockerkakssmet och åt upp, fast bara halva satsen som tur är för båda mådde ganska illa efteråt... hehe. Men gott var det i alla fall;)


7 6 5 4 3 2 1 0




Kommentarer
Postat av: Julia Tennorth

JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS!!!!! <3<3<3

2008-06-25 @ 18:02:52
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0