När alla är hemma så drar vi

Igår kom Cornelia hem från US. Åh vad kul det var att träffa henne, jag har verkligen saknat henne. Hon hade haft det super bra. Det var kul att lyssna när hon berättade. Skönt att ha henne hemma i alla fall.
Idag har jag varit med Julia och Cornelia på dagen och solat och chillat lite. På kvällen så var vi med tjejerna och träffade Felicia. Skönt att träffa henne också! Nu när alla kommer hem så drar jag och Jullan. Ni förstår inte hur skönt det ska bli, helt otroligt.
Jag älskar verkligen Turkiet och jag skulle kunna åka dit och bo där i flera månader.
That's the way it is.

Nu kommer Gustaf och han ska sova här!


Godnatt
/Rebban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0