Skorpa

Det är så grymt skönt med sommarlov. Idag vaknade jag rätt skapligt. 11.20. Klockan är nu 13.00 och jag har fortfarande inte ätit frukost, hehe. Jag har ätit ett ägg men jag är inte sugen på frukost för det finns inget gott hemma. Hoppas att mamma har handlat när hon kommer hem. Idag när jag gick upp och skulle sätta på mig mina pyamasbyxor så kom jag åt mitt brännsår med byxorna så hela sårskorpan låtsnade. Jag trodde det skulle göra ont men det gjorde det inte, det har läkt riktigt fint faktiskt och skönt att bli av med den där ful och jobbiga skorpan tills Turkiet.

Just nu så väntar jag på att Jullan ska komma hem så hon kan komma till mig!


9 dagar kvar till Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0