Tur med vädret

Idag är det midsommar, redan.. Det känns som att det var midsommar igår. Förra midsommar firade jag tillsammans med Julia och Felicia hemma hos mig med min bror och hans kompisar. Det var riktigt kul faktiskt. Sen så drog vi hem till Gustaf och var där. Vi borde stannat hos mig för det var roligare där än hos Gustaf. Men idag så ska jag var hemma själv med mina kompisar. Jag Julia och Julia ska äta middag här och sen kommer det lite folk hit. Får hoppas på en riktigt trevlig kväll i alla fall. Jag kom precis hem från mormor och morfar också. Vi har ätit lunch där och jag och Adam åkte hem för han ska också bort och jag vill inte direkt sitta där bland alla gamlingar. Tråkigt.. Så nu är jag hemma och ska gå ner till Julia som kom hit nyss.Juste, jag måste bara säga att vi hade ganska tur med vädret också, det är 21 grader ute! Varmt.

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Glad midsommar!



Var gärna med och tävla om ett snyggt halsband frå betties galleria å min blogg!

2008-06-20 @ 16:30:31
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/
Postat av: jenny

desamma!

2008-06-20 @ 16:33:45
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0