Datanörd

Blogg är tråkigt!

Idag slutade vi tidigt. tolv närmare bestämt och det var jätte skönt. när jag kom hem så bakade jag muffins och dom blev super goda. sen dess har jag suttit vid datorn tills nu. jag känner mig som en riktig datanörd nu för tiden, det ända jag gör är att sitta framför den här burken, men vad ska jag göra? det finns ingenting annat att göra förutom att tittat på tv typ, som jag vekligen hatar!

Jag börjar verkligen bli förkyld igen, jag fick jätte ont i halsen idag och undrar hur det ska gå imorgon när jag och Julia ska på Rihanna när vi ska skrika. jag kommer ju tappa rösten. haha. men det är det värt det. fyfan vad kul det kommer bli. jag längtar verkligen tills imorgon.

image973























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0