Jag har kul


Igår var jag på stan med Julia. vi tittade runt lite och hade kul. som vanligt, haha. jag var i stort sätt hemma hela kvällen med Julia. vi tittade på Guldkompassen som var så jävla dålig!  fyfan vad dålig den var. vi åt popcorn och sen sov hon hos mig. jag vaknade halv elva idag och hon vankade lite tidiagre än mig så hon hade varit uppe i två timmar, haha. men iaf, då gick jag och Julia ner och åt frukost och sen har vi sjungit och dansat hela dagen. nu är hon påväg till stan för att hämta sina linser, sen kommer hon tillbaks hit igen och då ska vi vara med Felicia. det ska bli kul att träffa den skit ungen för det var jätte länge sen, en vecka idag. vad vi ska göra, det vet jag inte, men det får vi väl se. =)

image1001

ÅH JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0