Jag längtar att ha dig tillbaka


Det finns en sak jag vill ha mest av allt på hela jorden just nu, och det är att allt ska bli som förut, jag vill ha tillbaks allt vi hade. Precis allt. Du var allt jag ville ha och allt jag önskade, jag trodde aldrig att jag skulle få en så snygg kille som du, som var två år äldre och var tuff, men det fick jag och jag har aldrig varit så lycklig som jag har varit då under den tiden med dig. Jag ville bara vara i din närhet varje dag, det gick inte en sekund utan att jag saknade dig. Du fanns alltid där för mig och jag där för dig. Jag saknar allt vi hade, allt vi har gjort tillsammans och alla minnen vi har. Så fort jag tänker tillbaks och tittar på bilder, så brister jag ihop helt, jag klarar inte av att se på dom eller tänka på allt, det är för jobbigt. Jag vågar inte ta några risker, jag vill verkligen inte såra dig, det är det sista jag vill för jag vill inte att du ska må dåligt på grund av mig. Jag får så dåligt samvete när jag vet att du ligger och gråter över mig. Jag önskar att jag kände som förut, men känslor kan man bara inte styra, tyvärr, men en sak ska du veta att jag älskar dig. Det gör jag verkligen, men jag vet bara inte vad som är bäst för oss båda just nu och det jag behöver är tid, det är allt. Men jag vill verkligen ha tillbaks allt, då det bästa jag visste var att bara se på dig i dina vackra ögon, åh vad jag önskar att det var så. Du var mitt liv och allt jag levde för, men nu är allt borta och jag vill bara ha tillbaks det, kan någon ge mig det?


Kommentarer
Postat av: Julia

Sötnos!

2008-03-19 @ 18:41:52
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Gustaf,

Åh, :'( I LOVE YOU!

2008-03-19 @ 19:23:12
Postat av: Lina

fan vad gulligt!

2008-03-20 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0