NSK 27


Igår så lurade jag med Julia till stan. jag sa att jag hade hängt undan en tröja på H&M men i själva fallet så skulle vi överraska Julia. Lisa Sara Camilla och Julia var på stan tidigare på H&M och när vi kom dit så kom dom ner och skrek "GRATTIS". Snacka om att Julia blev chockad. vi bjöd henne på middag och efter middagen så gick vi upp till Lisa och hade mys. vi pratade om fotbollen som vi saknar riktigt mycket, vi funderar på att hämta laget igen och börja spela igen. träna oss själva bara på skoj. det vore verkligen kul. jag saknar mitt gamla fotbollslag, NSK 27.

Vi är grymmast vi är bäst
Vi är dom som kämpar mest
Vi ska vinna vi ska slå
Högst på pallen ska vi stå
NSK

Vi spelar fett öh Nykvarn vi spelar fett öh
Vi tackar och vi bugar och vi gör det så lätt
Vi spelar fett öh Nykvarn.


Åh, jag saknar er NSK 27. ni var bäst.

Kommentarer
Postat av: julia a

åååh, jag saknar också laget! vore sjukt kul att spela på skoj igen :)
jag är på, om jag får ;)!

2008-03-22 @ 13:39:36
URL: http://joulea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0