Plugga stenhårt

Igår så börjde skolan igen och det var inge kul. dom satte oss i arbete direkt och jag har nog aldrig haft såhär mycket i skolan som nu. jag har hur mycket som helst att göra och jag har panik. åhh, jag hatar skolan! jag slutade tio över två idag och gick hem med Cornelia. egentligen så måste jag plugga just nu, men jag har ju inga böcker med mig hem så det är lite svårt. jag ska ta hem dom imorgon och plugga järnet!

När jag kom hem så satte jag och mamma oss vid datorn för att beställa från H&M. jag har beställt ett par skor ett linne, ett par shorts och en bikini, en blå jätte fin.




Jag vill bara tillägga att jag älskar min bästa vän Julia.
Hon är världens bästa och ställer alltid upp,
hon är helt enkelt bäst.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är det bästa som finns.
Jag älskar dig älskling!

2008-03-04 @ 16:37:01
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0