<3


image1125

Ingen är som du Julia
Du är så speciell på alla sätt, och bara bra sätt.
Du är det bästa som finns i hela världen.
Jag skulle offra mitt liv för dig, allt för att du ska
få överleva. Du är min bästa vän och kommer
alltid att vara det. Alltid, alltid, alltid, så kommer det
vara du och jag. Det vet jag och det är så det är.
Ingen kan ändra på det, på våran vänskap. Alla
borde ha någon som du, för du gör mig lycklig.
Du är världens bästa människa Julia och jag
älskar dig så otroligt mycket. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Julia

DU VET ATT DU ÄR MITT ALLT.
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN MEST, DET VET DU OCKSÅ!
Du är mitt allt!

2008-05-20 @ 18:05:25
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0