Äckligt kallt

Igår hade jag namnsdag för alla som inte visste det!
Och tack så jätte mycket Jullan och Monika för karamellburken.


Den här helgen har inte varit så speciellt rolig. i fredags så var vi hemma hos Marina och grillade hamburgare rökte vattenpipa åt godis och snackade massa skit. det var hur mysigt som helst, men gårdagen var då mindre mysigare. vi var ute mesta tiden  och hade absolut ingenting att göra så vi bestämde oss för att åka ner till Hökmossen och försöka få igång en eld och det gick faktiskt bra tillslut. haha, Fanny du är så söt! när vi skulle åka därifrån så ramlade jag och Jullan med hennes moppe. fyfan vad fult det måste ha sett ut. det var ju så blött ute och vi körde i gräs och där var det jätte blött, små vattenpölar så körde Jullan jätte fort där så vi liksom slirade runt. haha. jag fick ett litet blåmärke på benet men annars hände det inget annat, med moppen eller så som tur var.

Jullan sov här och idag har vi tittat på One Tree Hill hela dagen. jag bara älskar det!




Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, varsågod! :D HAHA, jag älskar dig!

2008-05-18 @ 21:09:28
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Fanny

Haha vilken eld;)

2008-05-18 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0