Älskar vädret

Idag har det varit kanonväder ute. så jäkla skönt när det är sånt här väder. jag bara älskar det. i helgen ska det bli upp till 25 grader varmt. typ hög sommar ju.

Efter skolan idag så åkte jag och Jullan in till Södertälje och köpte present till våran lilla Camilla eller stora får jag väl säga nu som har party imorgon eftersom att hon fyllde 15 förra torsdagen. vad vi köpte kan jag ju inte säga här men hoppas hon blir glad, det hade jag blivit i alla fall. jag har även köpt ett nagellack och en skolavslutningsklännin från H&M. jag måste säga att jag är grymt nöjd med den, det är verkligen jätte fin. tycker jag alltså.

Just nu så sitter jag hemma hos Gustaf. jag cyklade hit runt halv åtta och har varit här. jag ska nämligen sova här. så imorgon ska jag cykla till skolan ända härifrån tillsammans med min bebis! mysigt.

image1071

Turkiet 2007




So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0