Bakelibak

image1126

Idag har det varit en mysig dag förutom vädret då. Fyfan vad det har regnat, precis som igår, jag spyr verkligen på det här vädret, jag hatar det! Men det blir alltid fint senare på kvällarna, konstigt, men skönt.

Idag efter skolan så cyklde jag och Cornelia hem till mig och åt mellis och sen drog vi hem till Cornelia. Där bakade vi till imorgon då det är Turingeskolansdag. Vi bakade drömmar och dom blev skit goda, i alla fall degen, haha, jag åt mig så jäkla mätt på den, usch. Efteråt så kom Jullan och då cyklade vi ner itll centrum för jag och Cornelia skulle handla inför imorgon då alla 8:or i Nykvarn ska ha cykeldag. Det ska faktiskt bli ganska kul och mysigt såklart, jag älskar min klass!


22 dagar kvar till skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0