Jag är så trött på allt

Idag hade jag matteprov och det gick åt helvete. fyfan.... jag bara hatar matte, det är så äcklgit tråkigt. vad är det för mening att lära sig massa skit som man inte äns har nytta av i framtiden? typ trädiagram massa äckligt svåra ekvationer till exempel. åh, det är så himla onödigt tycker jag. nu när det inte är långt kvar till sommarlovet och betygen ska sättas, så gör jag dåligt ifrån mig på matteprovet, kan det bli värre?

Aja, nog om skolan...

Jag hatar att det ska vara så kallt ute. jag vill ha sol och värme. jag förstår inte hur det kunde vara 25 grader och sjunka till 10. det är 15 grader på bara en dag? jätte konstigt. och idag har det regnat jätte mycket så när jag cyklade hem var min cykel helt dyngsur! sånt gillar vi inte.


Lite bilder fårn i lördags.

image1094
image1095
image1096
image1097
image1098
image1099
Jag älskar dig Jullan! Always and forever.
image1100



49 dagar kvar till Turkiet!

Jag älskar Julia, så alla vet. Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0