Kortspel


Igår var det världens mysigate kväll på länge. först så åt jag och min familj hemma  hos Jullan's. det var hur gott som helt och gud vad hungrig jag var. men inget slog ju efterrätten, rabarberpaj med hemmagjord vaniljsås. fyfan vad god den var. jag skulle helt klart bara kunna dricka den. gott!! efter maten och allt så gick vi hem till mig och sen kom Camilla och Julia. till en början var det bara vi fyra men sen kom hela byket. jag orkar inte rabbla upp alla namn men kul hade vi i alla fall. vi satt ute på min veranda med tända ljus chips popcorn och kort. jätte mysigt ju! det måste vi göra om. tack för en grymt trevlig kväll!

image1054
image1055
image1056image1057


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0