Skolan tar död på mig!

Skolan tar död på mig. åh, snacka om att jag verkligen är trött på skolan just nu. det är just såhär dags man är som tröttast. det är bara fem veckor kvar och då orkar man inte mer. slutet närmar sig och det är så jäkla skönt. jag längtar verkligen till sommarlovet, men jag har bara ett år kvar sen efter sommaren och det kommer gå fort det året så jag ska ta vara på tiden med min klass och min skola så mycket som möjligt. jag älskar min klass, 8e!

Efter skolan så gick var jag med Camilla och Julia. vi gick hem till Cam och där åt vi glass och pratade lite. vi var även ute och gick med lille nelson på en prommis. sen runt halv fem gick vi ner till Goggos och åt pizza sen kom pappa och hämtade mig och Julia och nu är jag hemma. jag har tittat på talang semifinalen. fyfan vad bra Sebastian och lilla 10-åriga Zara är. jag hejar på er!

image1058
image1059
image1060

Kommentarer
Postat av: C

haha sexiga bilder!
älskar er(L)

2008-05-05 @ 21:46:38
URL: http://camillaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0