Turingeskolansdag & Cykeldag

Idag har vi haft cykeldag. det har varit superkul måste jag säga. min grupp var skit bra och jag tror nog att det gick bra också. vi fick ju cykla ganska långt, men det var ju det som var meningen med det hela. när vi skulle paddla kanot så ramlade Danne och Seger i, haha, fyfan vad vi skrattade. det blev en lyckad dag i alla fall.
Vi slutade klockan 1 och när jag kom hem så tog jag en skön dusch och fräschade upp mig lite grann sen kom Jullan hit vi åt pannkakor och sen drog vi till skolan för det var Turingeskolansdag. det är så mysigt när alla samlas och tittar på Småstjärnorna och sånt, jag älskar min skola!!! nu har jag kommit hem för ett tag sen och nu tror jag att Gustaf ska komma hit, hoppas på det.




Vi hade jävligt tur med vädret glömde jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0