Volangkjolar

Jag måste bli bättre på att uppdatera!

Nu börjar äntligen sommarvärmen komma tillbaka och vi får  bara hoppas på att det håller i sig till skolavslutningen. För jag vill helst inte vara inne igen som vi var förra året. Hoppas hoppas!!

Igår så bad jag mamma köpa en kjol åt mig på Gina Tricot, en volangkjol som jag sett i Sofis mode tidning i måndags, men när mamma kom hem så hade hon med sig en annan volangkjol, hon tog fel men det gjorde inget för den var också fin. Jag vet bara inte om jag ska lämna tillbaka den eller inte för jag vill ha den andra också, men jag tror att jag ska behålla den och köpa den andra också. Mamma ringde nyss till Gina Tricot i Skärholmen och frågade om de hade den kjolen jag ville ha, men de hade inte fått in den än. Så jag ska nog köpa den när de fått in den.

image1132
Kjolen jag ville ha som inte fanns!


image1133
Min kjol!
image1134


Kommentarer
Postat av: Lina

hur mkt kosttade den ? :)

2008-06-04 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0