Första andra tredje.

Skolan idag var som vanlig. Tråkig.. Inget ovanligt precis. Men ett plus faktiskt för torsdagar är jävligt sköna, inte alls jobbiga lektioner vilket är bra. Vi hade även första Lucia träffen idag som jag tyckte var kul.  Jag ska nämligen ställa upp som Luciakandidat så ni får se till att rösta på mig!;) Jag slutade halv tre, åkte hem med Julia och sen sjöng jag lite. Nu sitter jag fast här som vanligt och äter Nyåkers pepparkakor, de godaste. Haha! Ska äta om dryga halvtimmen.

Förresten jag fyller år om exakt 5 månader idag, deni!!;)

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

räkna LÄTT med min röst gumman ;) <3

2008-11-06 @ 18:18:35
Postat av: Malin Andreasen

NJUT AV TURINGE! :D Vilka är det som ställer upp iår? :)

2008-11-06 @ 20:38:38
URL: http://andreasem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0