I love to breathe when you're around.






















En bild säger mer än tusen ord.

Jag saknar att du inte går på Turinge längre, jag saknar att vi inte träffas så ofta, jag saknar allt som har med dig att göra. Du ska veta att hur sällan vi än träffas eller hur ofta vi än träffas, så är och kommer du alltid att vara min bästa vän. Det har ingen betydelse för det kommer alltid vara du, du är den ända för mig. Jag älskar dig. Du och jag Julia, du och jag. Jag saknar dig bara, så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad fint. Jag saknar dig med. Massvis! Du är min Foppa Poppberg forever. Mitt hjärta slår inte utan dina andetag. I love you more than words can say, I hope you know that.

2008-11-30 @ 21:33:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0